Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2008 16:38 - Някои модератори имат чувство за хумор
Автор: ahmeddogan Категория: Други   
Прочетен: 1452 Коментари: 2 Гласове:
0



Ето какво ни изпрати модераторът на сладур.дот.ком:

Диалог м/у 2 слънчеви души, участници във всички интерактивни блог-форуми-чатове и клубове за запознанства!

Прилииката с някои лица в блог.бг е действителна!

Приятно четене! Известно неудобство създава текстът, да се чете от полседните редове към първия!

aз ще тръгвам вече...
Тази вечер е хладно за еротичното четене...
Нещо в теб ме интригува, макар да предусещам, че си разглезен от еротичните си пътешествия, и може би търсиш не мен...Но може и да греша...
Хубава нощ, Стеф!
--- Stefan Multiprystov е написал:
да, за това да се видим и опознаем, може да четем на глас моите и твоите произведения в някоа безоблачна тиха нощ!
--- Лятната нега е написала:
това шега ли, Стеф?
Та ти не знаеш нищо за мен...
Завинаги е дълга дума, а откриването се случва и за секунди,
но рядко, аз съм на 26, вярвам в безумия по- често отколкото можеш да предположиш... Но затова ми трябва повече....
--- Stefan Multiprystov е написал:
нали сега те открих, може би завинаги!
--- Лятната нега е написала:
Аз ще ти пратя снимка още утре, ако от това зависи да ме откриеш...
А за търсенето, то ние с теб често в Буквите си стоим заедно в литературното ателие, вярно все в различни раздели, а ти досега да не ме видиш и прости ми, ама къде гледа досега...Скитал си сигурно из други сайтове по литературните ателиета...:)))))
И трябва да вярвам, че ти си пътят, и Странникът и всички платноходи, излизли в открито море?
--- Stefan Multiprystov е написал:
искам да те видя, може би теб съм търсил всичкото това време!
--- Лятната нега е написала:
И аз, първо създадохме хлебарница със семейството ми... после аз имам
собствен кабинет...Детски стоматолог съм...
--- Stefan Multiprystov е написал:
имам собствен бизнес и кола имам:)
може да пътува отвъд синевата и до където ни стигне необятни взор и еротичната ни съшност!
--- Лятната нега е написала:
Пиша толкова отдавна, скоро ми хрумна , че мога в нета да ги качвам...
Така открих и доста стойностни автори, които иначе няма как да прочета.
Иначе другите ми страсти са танците и пътищата... Толкова обичам да пътувам, че минаги съм готова да се метна в колата и ида поема нанякъде,, стига да имам средства за това...
Ти с какво се занимаваш, освен с писане?
--- Stefan Multiprystov е написал:
да си постоянна, да не се отказваш, вярвай в себе си и ще успееш!
--- Лятната нега е написала:
Винаги съм се чудила що за човек си , докато те чета...Какви ли са търсенията ти, интересите ти. Да се вдъхновиш от любов и да пишеш, не е трудно, но да си така причинно- следствен, и все пак недокрай определен, това не е среща всеки ден и интригува фактът какво поражда тая искра, която подрежда визии и мисли така ясно, че четейки да си зададеш правилният въпрос...
Аз съм опитвала в проза...Имам един почти довършен разказ...Не бих посмяла да го пусна, струва ми се твърде съм невежа в това отношение.
--- Stefan Multiprystov е написал:
имаш талант, възхищавам ти се!
--- Лятната нега е написала:
Бистра е тракийско име... древно...
ето линка в Хулите
http://www.hulite.net/
--- Stefan Multiprystov е написал:
Кинкае:)) ще се радвам да прочета твои стихове
--- Лятната нега е написала:
Кое име имаш предвид?
Сигурно би могъл, аз ще върна жеста със стих:) Нищо, че съм само лаик в областа на поезията
--- Stefan Multiprystov е написал:
хубавото име, бих могъл да посветя един разказ на теб:)
--- Лятната жена е написала:
Прочела съм повечето, но най - много обичам "Жена с книга", после " Криле в сакси" и "Игра с времето"...
--- Stefan Multiprystov е написал:
и на мен ми е много приятно:))
кой мой разказ най-много ди допада?
--- Лятната нега е написала:
а-ха!
Е, изключително ми е приятно!
Аз съм Кинка,  като се срещам из литературните пространства на нета като Хулите ,Буквите и Откровения....Теб в буквите те открих...Толкова образи, чак се чудя как ги побираш у себе си... И не ми се вярва да си само на 32, а съзнанието ти като вселенска книга, нещо като акашови записи в мини вариант:) )))))
--- Stefan Multiprystov е написал:
да;)
--- Лятната негае написала:
хайде де - ти си Стефан Мултипръстев... и пишеш разказите, дето аз не мога да им се наситя? И те срещам тук...Дали?
--- Stefan Multiprystov е написал:
а ясно, аз имам в блог.бг - multicevulesteven
--- Лятната жена е написала:
ами в сайта sibir e
--- Stefan Multiprystov е написал:
как се казва
--- Лятната жена е написала:
той е почти празен, вътре има сама два три стиха и едни снимки от Крошунските водопади...
--- Stefan Multiprystov е написал:
но имаш, така ли
--- Лятната нега е написала:
нямам време да го оформя... може би след тазгодишното море...
--- Stefan Multiprystov е написал:
мн интересно, иммаш ли блог?
--- Лятната нега е написала:
да- Калиакра, Шабла, Русалка... природа, море... Огньове покрай пещерата в камен бряг, китари, бира , вино, песни, танци... романтика, животът в истинският му смисъл...
--- Stefan Multiprystov е написал:
девствените кътчета, дам:)
--- Лятната нега е написала:
благодаря!
запътила съм се към Каварна, аз съм странна птица, обичам девстените кътчета, не хотелите... Има толкова незабравими преживявания...




Тагове:   хумор,   чувство,


Гласувай:
0



1. анонимен - Явно цефул се е пъпкувал по особено противен начин.
17.07.2008 22:38
Лятна нега също е ужасяваща тор.
цитирай
2. ahmeddogan - как
21.07.2008 16:48
си гукат...забелжително:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmeddogan
Категория: Политика
Прочетен: 420022
Постинги: 96
Коментари: 981
Гласове: 1805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930