Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2008 11:40 - Пътят ни минава през Босфора
Автор: ahmeddogan Категория: Политика   
Прочетен: 4272 Коментари: 22 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Провокирани от ирландското „не” редица бг обществени деятели, блогъри, културтрегери, пожарникари, стопански дейци или с една дума културни и икномомически оператори, се нахвърлиха да нищят паневропейските проблеми.

Защо ние се изказваме против отпочването на подобен дебат?

1.       Бг държавност датира от приблизително 130 год. – млада държава, неукрепнали институции, необучен бюрократичен апарат,

2.       Необходимите атрибути за осъществяване на модерен административен и обществен процес отсъстват,

3.       Бг не притежава необходимият админинстративен капацитет, за да усвои и приложи достиженията на правото, механизмите,  по които функционират институциите на ЕС,  

4.       Коренното население не припознава институцията, като авторитет, такъв отсъства и в културно, и духовно измерение т.е. фундаментът, на който оперира ЕС, като такъв, отсъства.

Поради гореизброените причинно-следствени връзки,  дебатът в Бг за бъдещето на Европа трябва да бъде заменен с такъв на тема „Стратегически национални цели”. 

Според нас погледът на Бг трябва да бъде насочен на Изток към Истанбул и Москва.

1.       10 % от бг населние знаят турски език, а 60 % руски език.

2.       Традициите на съвместно съжителстване с турската администрация са 500 год, а с руската 50 год.

3.       Икономическите връзки с Турция и Русия са иманентно присъщи на Бг бизнес.

4.       В ЕС контекст Бг е безвъзвратно сама и в твърде изолирано положение в конкурентната среда с останалите страни-членки на ЕС ( работа в ЕС комитети, отстояване на национални интереси, тнтн).



Тагове:   минава,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бих добавил още,
27.06.2008 15:25
че за разлика от страните в ЕС, където преобладаващата част от населението живее в градове и има съответно градски манталитет и начин на живот, в страната ни, с изключение на незначителен брой столичани, всички са груби селяндури.
цитирай
2. ahmeddogan - именно
27.06.2008 15:33
благодарим за подкрепата, правенето на политика би трябвало да се реализира в името на добровунето на популацията, която още е в ритъма на маанетата и честушките т.е. гласът народен е време да бъде чут!
цитирай
3. santov - Доста глупаво...
27.06.2008 19:12
Ако не знаех историята на Ирландия бих помислил, че е много по стара държава от нашата. Също авторите знаят ли, че повечето младежи владеят само западни езици? И изобщо какво от това? И изобщо.... предлагам, по-смислено писане и по-малко глупости. Освен това, да използвам "БГ" би ме досрамяло...
цитирай
4. анонимен - Без съмнение...
27.06.2008 22:56
Без съмнение:
1) блогерът santov е от провинцията;
2) е глупак;

П.П. Между другото, santov, казвате, че би ви досрамяло да използвате "БГ", а не ви ли е срам да пишете "сфетофар", както четем във вашия блог?
цитирай
5. baletlnetpepas - блогърът Стид
28.06.2008 13:23
е напълно прав за блогъра Сантов. Известно е, че той е от североицточна българия и има турски корен, но много го е срам от това и твърди, че коренът му е прабългарски!
цитирай
6. spasunger - 1. vlagoliubb
29.06.2008 12:23
Тук подхващаме друга тема - за селото и града. Аз пък бих добавил:

- София далеч не представлява България
- "столичани" е доста общо понятие и включва огромно мнозинство от същите селяндури, които ти така грубо и генерализиращо обобщи
- "всички останали са селяни" само по себе си звучи дискриминиращо, нелогично и глупаво
- в ЕС не знам дали си пътувал, но има много села също както у нас. а що се отнася до "градския им манталитет", ежедневно се сблъсквам с чужденци, чийто манталитет е още по-отвратителен и от най-големите "селяндури" (по твоите критерии)
- "градски манталитет и начин на живот" има дори в малки градове (примери мога да ти дам много).

Аз съм от Пловдив. Искам да ме определиш - след като не съм "столичанин", селянин ли съм или не? Ей така, на прима виста (все пак, следва да спадам към "всички останали").

Чакам отговор.
цитирай
7. spasunger - Към ahmeddogan
29.06.2008 12:26
Забелязвам, че често използваш фрази като "коренното население", "популацията"... Това умишлено ли е? Опитваш се да създадеш впечатлението, че се отнасяш към населението на България като към някакъв обект, който заслужава презрение и пренебрежение? Или е просто ирония? Моля те, обясни позицията си по този въпрос.
цитирай
8. анонимен - Настоявам...
29.06.2008 12:43
Настоявам написаното от блогера spasunger да не се взема под внимание!
Настоявам по никакъв начин писаното от него да не се коментира, да не бъде предмет на каквото и да било разглеждане и дори да бъде изтрито, когато това е възможно.
Имам сериозни основания да смятам, че той и блогерът lorddesword са едно и също лице. При всички случаи не виждам причина spasunger да бъде третиран по различен начин от lorddesword.
Поздрави!
цитирай
9. анонимен - спасунгер, Вие сте селянин. Ние в столицата се обръщаме към непознати с "Вие" (учтива форма, нали разбирате).
29.06.2008 15:02
Аз все пак не Ви съдя за това, че сте от Пловдив, защото човек не избира откъде да е. Просто жестоката съдба Ви е погодила този неприятен номер. За съжаление, тук вече нищо не може да се направи.
цитирай
10. анонимен - Наистина...
29.06.2008 16:21
Наистина, тук вече нищо не може да се направи - Влаголюб е съвсем прав. Помисли за това, spasunger!
цитирай
11. ahmeddogan - до
30.06.2008 10:07
@ 3 сфантов, кълве ли, колега?... и още нещо задръстените стоят в задръстванията..
@ 7 препоръчваме ви следно четиво: http://ahmeddogan.blog.bg/viewpost.php?id=150409
както и си задаваме въпросът що за човек би си сложил никнейм, като Вашият?
цитирай
12. spasunger - 8., 9., 10., 11.
30.06.2008 19:39
#8. stid
Няма как да накараТЕ другите да вземат или да не вземат нещо под внимание, в смисъл те сами си решават.
Искането ВИ да бъдат изтрити моите коментари ми звучи доста странно - все пак аз никого не съм обидил, само съм си казал мнението и съм задал един-два въпроса, нищо повече.
Твърдението ВИ за lorddesword е още по-странно - възоснова на какво решиХТЕ, че той и аз сме един и същи човек? Много ми е любопитно да узная. Може би общото между него и мен е, че сме дръзнали да напишем коментари, които не са в унисон с преобладаващите мнения тук, в този блог? И следва да бъдем наказани? Не знам, не ми е ясно положението. Но както и да е...
И последно, не знам по какъв начин СТЕ третирАЛИ lord-еди-кой-си, нито какво е направил, но държа да узная с какво толкова съм ВИ раздразнил, за да се поправя следващия път.
Все пак продължавам да се надявам, че това тук е място за дискусия, където всеки може да сподели личното си мнение, без да пробва удари под кръста към другите.
Поздрави и от мен.

#9. vlagoliubb
Разбрах упрека ВИ. Съжалявам, ако съм ВИ обидил с обръщението си, но сметнах, че в блогосферата е допустимо по-фамилиарното обръщение. Ако не, моля да ме извиниТЕ.
Все пак не смятам, че това е точно факторът, възоснова на който даден човек може да бъде определен като "селянин" или "гражданин". Все съм си мислел, че манталитетът, държанието му сред другите и отношението му към тях е по-определящ критерий. Но може и да греша. Ако е така, поправеТЕ ме.
Що се отнася до това доколко съм "ощетен" от съдбата заради това, че съм роден в Пловдив, мога само да се засмея. Ако ми беше предоставена възможност да избирам къде да се родя, всеки път бих избирал Пловдив пред София. Причините са много, но това е една друга тема ;)

Затова, #10. stid, не мисля, че има нещо, над което трябва да се замислям в случая.
А начинът, по който всички внезапно се нахвърлиха върху мен като добре организиран хор, говори много. Благодаря за отзивите, но не мисля, че си струва да си губя повече времето точно в този блог. Някои неща тук са доста интересни, но след тази "дискусия" доста се разочаровах. Но да не го правим на голям проблем. Все пак, както са казали едни други, по-мъдри от нас хора, по-умният първи спира.
Така че, наслаждавайте се на взаимния си консенсус.
Довиждане.


Ps. Не разбрах въпроса за никнейма, какво точно имахТЕ предвид? Произлиза от личното ми име, има забавна наставка, съвпада с никнейма ми в една онлайн игра, която играя от доста време и за която всъщност се пише в моя блог (ако сте си направиЛИ труда да прочетеТЕ нещо там, ще разбереТЕ това)... и т.н. Причини за този ник - много. Не е тук мястото и времето да ги обяснявам. Да кажем просто, че аз си го харесвам и точка.

Както и да е, поздрави на всички! И един последен съвет: не се взимайте твърде насериозно, че отвън изглежда доста смешно ;)
цитирай
13. santov - :) - към spasunger
30.06.2008 20:13
Не му се впрягай, в послеслова отговаряш вместо мен... :) . Аз пък взех да го харесвам...
цитирай
14. анонимен - spasunger и santov
30.06.2008 21:43
Не знаете с кого се зхващате! Ние правим работи, за които не сте и помисляли! Ние не вярваме в нищо!
цитирай
15. spasunger - .
01.07.2008 02:10
Както и да е. Нямам време за глупости.
цитирай
16. asthfghl - ?
01.07.2008 10:53
И какво точно правите?

Иначе интересна дискусийка...
цитирай
17. ahmeddogan - какво правим толкова
01.07.2008 12:05
че концетрирараме интересът на болгърската общност под тепетата-сюнгер, астхфхл, миасантов, може би заради постингът ни плов по испански, с визионера самотният войн....
цитирай
18. анонимен - Провинциалната белетристика е просто отчайваща!
01.07.2008 12:27
Какъв тъп, скучен, че и дълъг постинг е написал спасунгер само! Да се чуди човек!
цитирай
19. asthfghl - :)
01.07.2008 14:23
Решението е просто - игнорирай го.
цитирай
20. ahmeddogan - до 19
01.07.2008 15:22
не, решението е да си от сф
цитирай
21. анонимен - Да..
01.07.2008 15:56
"решението е да си от сф" - ахмеддоган е съвсем прав!
цитирай
22. анонимен - Хаха. (Fridi)
02.07.2008 14:37
Хаха.

(Fridi)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmeddogan
Категория: Политика
Прочетен: 418600
Постинги: 96
Коментари: 981
Гласове: 1805
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031